עגלת קניות 0
משלוחי פרחים
באיזור חיפה והקריות
074-703-3555
משלוחי פרחים בחיפה

איזה פרח לבחור?

איזה פרח לבחור?
בחירת זר פרחים

משלוח פרחים או הענקה של זר פרחים לאדם קרוב הוא מעשה בעל סמליות רבה וערך מוסף. את הפרחים ניתן להביא כמעט לכל אירוע, אך מרבית האנשים לא יודעים איזה פרח לבחור לאירוע מסוים.

הכנו עבורכם מדריך קצר על סוגי הפרחים השונים ועל השימוש שלהם למטרות שונות.

שושן צחור

שושן צחור השושן הצחור נחשב לפרח ייחודי, בגלל עלי הכותרת הנדירים שלו שמזכירים צורה של גביע או פעמון, ובגלל הגוון הלבן שלו. השושן הצחור מסמל אצילות, יוקרה, יופי ופאר והוא בעל ניחוח מתוק וחזק. על כן, השושן הצחור מתאים מאוד למחוות רומנטיות ומיוחדות ולזרי כלה.

ליזיאנטוס
ליזיאנטוס סגול / ורוד – סוג פרח זה הוא אביבי ומכיל תפרחות על כל אחד מענפיו. הוא מזכיר מעט את הורד ומגיע בצבע לבן, ורוד וסגול. פרח זה מתאים במיוחד לשזירה של זר כלה בגלל צורתו הגמישה והעדינה

ורד ורוד
ורד ורוד – הורד הוא פרח קלאסי לאירועים רומנטיים או למחוות של אהבה ובמיוחד נכון הדבר כאשר מדובר על ורד ורוד. כמו כן, את הורד ניתן להעניק לבדו ולא במסגרת שזירה של זר.

אסטר
אסטר – אסטר הוא סוג של פרח שמתאים מאוד לסידורי פרחים ועציצים, בגלל שהוא צבעוני ונראה פשוט ושורשי. פרחים אלו מתאימים מאוד לערוגות, אדניות, מרפסות וכדומה והם נעימים ומריחים מצוין. מאפיינים אלו והניחוח העדין של פרח האסטר, מתאימים במיוחד לסיטואציות בהן הפרח צריך להיות ממוקם בבית, כמו מתנה ליום המשפחה, ליום הנישואין, ואף כמתנה למשרד.

חמנייה
חמנייה – פרח החמנייה הוא פרח מדהים ביופיו ומסמל פרא טבעי במלוא עוצמתו. אם אתם תושבי הצפון תוכלו לרכוש את החמנייה באמצעות הזמנת פרחים בחיפה ולהעניק אותו כמתנה לאירוע משמעותי כמו ליולדת טרייה, לפתיחת עסק חדש ולחנוכת בית.

עלה מגינית
עלה מגינית – עלה זה אינו משמש כפרח בפני עצמו אך הוא עלה מרשים מאוד מפאת גודלו וצורתו שמשדרים כוח ועוצמה. עלה מגינית משדרג כל זר לכל אירוע והוא מתאים במיוחד לזרים מפוארים שלא מיועדים לנשיאה ביד.

אקליפטוס
אקליפטוס – האקליפטוס הוא סוג של צמח המשמש לשזירה של פרחים ומעניק נפח לזר ונוכחות ירוקה המזכירה טבע ושורשיות. על כן, שילוב של אקליפטוס בזר הפרחים יכול להתאים לסידור שולחנות ולעציצים ייחודיים בבית ובמשרד.

חרצית ראש
חרצית ראש – החרצית היא פרח מיוחד במינו בגלל הצורה הייחודית והשובבה ובגלל הצבע העז שלה. הפרח יתאים לערוגות פרחים ולקישוט הבית בצורה מעניינת.

גרבר
גרבר – הגרבר הוא פרח מודרני וניחן בצבעו העז הכתום ובעלי הכותרת החדים שלו ולכן, הוא מתאים למחוות ייחודיות לאדם קרוב וגם למחוות משפחתיות.

 

​​קרבולת

קרבולת – הקרבולת הוא פרח ייחודי, אך אם אתם תושבי חיפה והסביבה תוכלו לרכוש אותו דרך חנות פרחים בחיפה. הפרח ניחן בעלי כותרת צפופים ועבים, מה שמקנה לו מראה של כרבולת ולכן מתאים במיוחד לסידור של זרי פרחים על שולחנות ובמקומות ציבוריים בהם הוא בולט בתפארתו.

אם אתם תושבי הצפון, ומחפשים חנות פרחים בחיפה, אנחנו כאן בסלון פרחים מחכים לכם!

שתף:
כתיבת תגובה
האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *
Powered by
כלי נגישות

Powered by - Wemake