עגלת קניות 0
משלוחי פרחים
באיזור חיפה והקריות
074-703-3555
משלוחי פרחים בחיפה

זרי פרחים רומנטיים

זרי פרחים רומנטיים
זר פרחים רומנטי

זרי פרחים רומנטיים הם המתנה המושלמת לכל עונה ולכל מאורע: זרים ליום האהבה (טו באב ו-Valentine), זרים לחתונות קיץ וחורף, ימי נישואים, זרים לארוחת ערב רומנטית ואפילו משלוחי פרחים בהפתעה.

זרים המתאימים לקיץ (טו באב)

לטו באב יש חשיבות יהודית היסטורית המתוארת כבר במקרא, אך בגרסה המודרנית שלו הוא מציין גם את התאריך לגרסה העברית של יום האהבה (וולנטיין) ובניגוד לחג הלועזי שמתרחש בחורף, החג שלנו מתרחש בקיץ. ונראה שאין זמן טוב מזה לפנק את אהבת ליבכם בזר פרחים או סידור פרחים רומנטי במיוחד.

זר ורדים צהובים
הורדים נחשבים לפרח אביבי, אך באמצעות טכניקות גידול שונות ניתן להאריך את הפריחה שלהן עד לקיץ ומשם הן מגיעות לחנויות הפרחים. המראה שלהן משתלב היטב עם הקיץ והצבע הצהוב מסמל מסירות ואמון.

סידורי או זרי סחלבים

הסחלב הוא עוד צמח בעל פרחים מרהיבים שפורח דווקא בתקופת הקיץ. העובדה שהסחלב עומד זקוף ולא “נשפך” מוסיפה למראה הייחודי שלו ותחושת הגאווה והתעוזה שהוא משדר דווקא בתקופה המאתגרת הזו. לפיכך הוא מתאים מאוד גם למשלוחי פרחים.

זר של חמניות וחרציות לבנות (שיחיות)

לפעמיים הפשטות מנצחת, ואין כמו שילוב שבין חמניות וחרציות כדי להוכיח זאת. הניגוד שבין החרציות הלבנות והחמניות הצהובות הגדולות והמרשימות מפיק מראה שקשה להתעלם ממנו ומתאים מאוד לארוחת ערב רומנטית בלילות הקיץ.

 

זרים לחורף או לאביב – טוליפים

אם אתם מעוניינים להצהיר על אהבתכם דווקא בחורף, נראה שאין מתאים יותר מזר של טוליפים. הטוליפים מגיעים במגוון של צבעים כגון כתום, סגול ואפילו אדום. אלו הם אומנם צבעים חזקים, אבל דווקא הם יכולים להוסיף צבע לחורף אפרפר או גשום.

הטוליפים אומנם זמינים גם באביב, אבל אז מחירם יקר יותר.

זרים צבעוניים

מלבד סוגי הפרחים, גם לצבע הזר שמתקבל יש חשיבות עצומה ביצירת האפקט הנכון ולמעשה רוב מי שמחפש זרי פרחים עושה זאת לא אחת על פי הצבע.

זר סגול ורוד

הצבעים סגול וורוד הם הצבעים הקלאסיים המסמלים אהבה: מצד אחד הם לא חזקים מדי ולא יוצרים אפקט מאיים, אך מצד שני הם גם לא אנמיים מדי. מלבד הוורדים המככבים בקטגוריה הזו, יש גם אפשרות לחרציות סגולות, לילות ועוד.

זר פרחים לבן
הצבע הלבן מתאים מאוד לחתונות. הוא אינו בולט מדי ולא תופס את הפוקוס מן הסביבה. עבור חתונות המתקיימות בקיץ אפשר לבחור פרחים כמו השושן הצחור, לוע הארי, סייפן וכמובן ורד לבן.

כתום כהה או בהיר

הצבע הכתום הוא צבע רומנטי בלתי שגרתי שלא צועק בעין. בזר שכזה אפשר לשלב ציפורן חתול, נרקיסים צהובים, רותם, לילות כתומות או ורדים כתומים.

 

תוספות וסידורי פרחים

מלבד הזרים עצמם, אין כמו תוספת קטנה ומטריפה כדי להפוך את המתנה הרומנטית למרגשת אפילו יותר: התוספות הרומנטיות האהובות ביותר על הישראלים הם שוקולד ממותגים יוקרתיים כגון פררו רושה וכמובן יינות ממגוון היקבים המקומיים או לחילופין ליקרים מתוקים.
יש גם כאלו שאוהבים לשים את הזר בתוך קופסאות מיוחדות ולהפוך אותו לסידור פרחים מרהיב, הכול תלוי בתקציב ובמסר אותו רוצים לשדר.

שתף:
כתיבת תגובה
האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *
Powered by
כלי נגישות

Powered by - Wemake